tiistai 27. toukokuuta 2014

Ahdistus maximus! Voisko tää flunssa nyt jo häipyä?!

Edellisestä lenkistä alkaa olla viikko ja voi että miten mua ahdistaa! Ja vielä enemmän alkaa ketuttaa, kun ei oo todellakaan takuita, että torstaina olisin juoksukunnossa, kun tänään on ollut edelleen ääni poissa, vaikkakin vähän parempi taas ku eilen, ja jotenkin ollut tosi tukkonen olo. Huomaa, että treenaamisesta on tullut elämäntapa. Pari ekaa päivää oli ihan ok, kun oli vielä niin kauhee olokin, ettei todellakaan tehny ees mieli treenata ja kyllähän pari välipäivää on mulla normaalistikin esim ennen pitkistä. Mut nyt, mä en kestä! Tähän aikaan olisin normisti tullut just salilta ja/tai lenkiltä. Jotenkin pinna on kireellä ja ajatukset pyörii treenaamisessa.

No, tuli edes hyötyliikuntaa tänään jonkun verran ja sain haettua sykemittarin jo ja ranneke on uusi ja hieno :). Kävin myös testaamassa juoksukenkiä. Kokeilin Asicsin DS-trainereita. Tuntuivat ihan hyvältä jalassa ja mukavan kevyet, mutta jotenkin se tuntu hassulta, kun se oli niin sukkamainen ja joustava siitä päältä. Tottumiskysymys varmaan? Mutta täytyy käydä kattelemassa taas joku päivä ja ottaa vanhat kengät mukaan.

Mä oon tässä myös miettinyt, että joku päivä mun on pakko päästä testaamaan, miten kovaa jaksan juosta vitosen! En oo varmaan ikinä kokeillu juosta sitä niin kovaa, ku lähtee. Tai siis ainakaan todella pitkään aikaan. Yleensä, kun juoksen vitosen, niin se on hölkkälenkki, tai sitten yhdistelmä salin/joogan kanssa.

Huomasin muuten, että meidän lähellä järjestetään elokuussa Leppävaarajuoksu, joka on uusi juoksutapahtuma, mutta se menee päällekäin Midnight Runin kanssa (jonne pitääkin muistaa ilmottautua, täytyy vaan ensin palaveerata, mihin lähtöryhmään mennään). Näyttäis olevan aika edullinen tapahtuma ainakin.

Mutta joo. Toivottavasti mä pääsen pian juoksemaan. Nyt on jotenkin vaikea enää edes ajatella, että on ollut aika, jolloin jäin tosi helposti vaan sohvalle kattomaan telkkaria ja liikunnassa oli tosi pitkiä taukoja, koska ei vaan muka ehtiny/jaksanu/viittiny tms.

Palaillaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoit :)