maanantai 26. toukokuuta 2014

Äänen odottelua ja alelöytö!

Moikka!

Täällä ollaan edelleen flunssassa, mutta selkeesti jo paranemaan päin. Ääni on vieläkin aika kateissa, mut on sekin jo parempi kuin eilen. Mulla lähtee usein ääni, kun oon flunssassa (tänä vuonna molemmat flunssat on vieneet äänen). Onkohan se joku kropan kehotus olla joskus hiljaa ;)?

En muista kerroinko, mutta mähän pähkäilin pitkään Naisten kympille osallistumista. En siis kuitenkaan sinne ilmoittautunut ja ihan hyvä niin, koska en olis todellakaan kyennyt eilen juoksemaan. Fiilistelin sitten kotona omaa viime vuoden juoksuani muistellen ja parin ihanan juoksijan juoksussa mukana eläen :). Irinakin olis ollut siellä keikalla, mutta olis tainnut toinen keikka olla pikkusen liikaa mun äänelle...

Huominen menee levätessä vielä, mahdollisesti keskiviikkokin, mutta torstaina toivottavasti olisin jo lenkkikunnossa, koska on harvinaista juoksuseuraa tarjolla <3.

Sopivasti tänään huomasin myös, että mun sykemittarin ranneke on kahdesta kohtaa melkein poikki ja kävin sen sitten kiikuttamassa samantien vaihdettavaksi. Hyvä aika hajota, kun on vielä tätä pakkolepoa edessä. Huomenna soittelevat kauanko joutuu odottamaan. Tää on nyt jo toinen kerta kun vaihdatan siihen rannekkeen, hyvin on siis muuten kestänyt :)

Samalla reissulla kävin katsomassa jos löytäisin itelleni shortsit. Mulla ei ole sellasia vuosiin ollut, mutta nyt mä päätin, että koska olen kerran omassa hyvässä kesäkunnossa, voin käyttää myös shortseja. Otin piruuttani yhet 38-kokoset shortsit koppiin ja sanoin kaverille, jonka kanssa juttelin,että kokeilen huvikseni jos menis päälle. Otin parit muut myös sovitukseen. Olipas muuten huippua, kun noi 38 mahtu päälle ihan heittämällä ja oli itseasissa tilaa vyötärössä vähän ylimäärästäkin. Ostin kuitenkin toiset jotka oli alessa, mutta kuvan nappasin todisteeksi ja muistoksi ;). Pakko oli jakaa tää ilouutinen myös Facessa :p

Tänään ostin myös ekat tuoreet mansikat, joskin olivat ulkomaisia, hyviä silti. Mä odotan niin paljon, että sais jo kotimaisia mansikoita ja herneitä! Herkut on kyllä muuten taas maistunut. Mikä siinä onkin, että kun on kipee eikä pääse treenaamaan, ni alkaa herkut maistua vielä enemmän ku yleensä?

Kohta on muuten uusien juoksutossujen hankinta ajankohtainen. Ajattelin kyllä odottaa juhannukseen asti, jos löytyis sit edukkaammin. Joku päivä ajattelin mennä testailemaan eri merkkejä, kun en nyt ole ihan varma, mitkä ostaisin. Nykyisessä merkissä oli nyt jotenkin tosi heikosti valikoimaa mulle sopivista kengistä, mutta ajattelin, että Asicsia ja Mizunoa täytyy ainakin testata.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoit :)