maanantai 17. marraskuuta 2014

Elämäni aakkoset

Moikka

Ajattelin tehdä vaihteeksi tämmösen postauksen, koska musta tää oli aika kiva :). Oli kiva lukea esimerkiksi Töppöjalkaa toisen eteen- blogista tämmöinen postaus.

A: Aamiainen, ei vois ajatellakaan lähtevänsä tyhjällä vatsalla mihinkään. Erityisen ihanaa on, kun sen saa syödä kiireettömästi kaikessa rauhassa :).

B: Blogit, musta on kiva kirjoittaa omaani ja varsinkin lukea toisten blogeja, erityisesti liikuntaan ja juoksuun liittyviä.

C: Cupsolo, harvoin keitän itelleni enää normikeittimellä kahvia kun tää on niin kätevä ja saa kupin kerrallaan :).

D: D-vitamiini, unohdan liian usein ottaa ite vaikka lapsille annan joka aamu

E: Englanti, mun toinen opetettava kieli :), Elokuvat, tykkään kattoa leffoja, Espoo, kotikaupunki.

F: Fanitus, mä fanitan Lauri Tähkää, Facebook, tärkeä tapa pitää yhteyttä kavereihin.

G: Gradu, sain just omani valmiiksi ja oon aika fiiliksissä siitä :)

H: Hömppäsarjat, iltaisin kun saan lapset nukkumaan, tykkään kattoa mun hömppäsarjoja, hymy, tykkään hymyillä paljon, joskus jopa ihan tuntemattomille kadulla :)

I:Iltalenkki, juoksen usein iltaisin.

J: Juoksu, nykyinen ykköslajini, jossa halua kehittyä paremmaksi.

K: Keikat, tykkään käydä keikoilla ja se on mulle tärkeä tapa ladata akkuja. Kahvi, menee useampi kuppi päivässä

L: Lapset, kaksi omaa, kuusi kummilasta ja 11 lapsen täti <3. Liikunta, miten on joskus pärjännytkin ilman?

M: Musiikki, tykkään kuunnella, soittaa en osaa pätkääkään, Maraton, suurin liikunnallinen saavutukseni.

N: Nizza, sinne tahdon joskus uudestaan ja juosta siellä myös maratonin.

O: Opettaja,mun ammatti.

P: Pitkis, yks mun lempparilenkeistä :). Pariisi <3 oltiin häämatkalla Pariisissa ja tahdon sinne pian uudestaan :)

Q: Quinoa, tykkään, mutta harvoin tulee laitettua

R: Ruoka, tykkään syödä. Arjessa ruuanlaitto välillä tympii, mutta ihan parasta kyllä on, kun saa hyvää ruokaa, varsinkin jonkun toisen tekemää ;).

S: Suklaa ja sipsit, mun paheeni.

T: Työ, toivottavasti saan pian ihan vakituisen omalta alalta :),

U: Uni, enemmänkin vois tätä saada...En vaan osaa mennä ajoissa nukkumaan.

V: Valmistuminen, kuukauden päästä tämmönenkin ihme tapahtuu. Vauhtisammakko, kovasti odotan kevään juoksukoulua.

W: Walking dead, sarja jota seurataan ukon kanssa.

X: Xycling, yks mun lemppari ryhmäliikuntatunneista.

Y: Ystävät, parhautta ja ilman ystäviä elämä olisi tosi tyhjää. <3

Z: Zumba, joskus tätäkin kokeiltu, ihan hauskaa hommaa.

Å: Åbo, en keksiny mitään muuta. Joskus muinoin olin sitä mieltä, että muutan Turkuun opiskelemaan, mutta Espoosta itseni löysin kuitenkin.

Ä: Äitiys, aina ei ole helppoa, mutta silti parasta mitä on <3.

Ö: Ötökät, yök, en tykkää!

Tämmöstä tällä kertaa! Olipa tosi vaikea keksiä sanoja!

Kivaa viikkoa :)


6 kommenttia:

  1. Näitä on kiva lukea! Turussa opiskelu ei välttämättä olisi ollut huono vaihtoehto :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, sukulaisiakin siellä olis ollut mutta ukon luokse muutin sitten Espooseen ja hain Helsingin yliopistoon :)

      Poista
  2. Oijoi, enkun ope. Mulla olis sulta paljon opittavaa:) Kivaa oli lukea näitä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, tajusin tossa Hannan kanssa jutellessa lenkillä, että unohdin tonne R-kohtaan mainita sen toisen kielen, joka on ranska. Ruoka vei niin mukanaan ;)

      Poista
  3. Näitä on tosi kiva lukea. Tartuin itsekin toimeen ja mietin oman elämäni akkosia yhden blogipostauksen verran.

    VastaaPoista

Kiva, kun kommentoit :)