torstai 27. helmikuuta 2014

Äänettömällä

Jep, flunssa vei multa äänen. On ollu ihan veto pois koko viikon. Fyysisesti ei tulis mieleenkään urheilla, ku tuntuu, että jo lasten hakeminen kävellen on urheilusuoritus, mutta mun pää olis kyllä niiiiin valmis treenaamaan.

Ikävä kyllä vaikuttaa siltä, ettei tällä viikolla pääse liikkumaan. Ja mikä on ärsyttävää myös, ni sillon kun en pääse liikkumaan, ni mun tekee mieli kahta kauheemmin herkkuja :(. Toistaseks pysynyt kohtuudessa ja painokin ihan kivoissa lukemissa, mutta saattaa kyllä olla että jossain välissä repsahtaa ja huolella...no sit niin käy ja sit vaan takas ruotuun. Muutenkin on tehny viime aikoina hirveesti mieli herkkuja, ni oon miettinytkin et pitäskö vaan vetästä kunnon överit ni jospa sillä siitä pääsis ;).

Mut siis onneks tää flunssa tuli tällä viikolla! Ens viikolla on töitä ja voin kertoa et alakoulussa voi olla aika nihkeetä ilman ääntä ;). Lisäks ei ollu kenenkään kanssa treenitreffejäkään, ni ei joutunu kenenkään kanssa myöskään perumaan. Ja ens viikolla on vielä Viltsun synttärijuhlavalmistelutkin. Ja graduakin pitäs tehdä. Tänään ja eilen en oo saanu niin mitään aikaseks sen suhteen. Oon todellakin koittanu vaan lepäillä.

Oon lueskellut muuten tosi paljon erilaisia treeniblogeja. Niistä saa kivasti motivaatiota ja huikeita idiksii ;). Kunhan vaan muistaa, ettei ala liikaa itseään niihin vertaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoit :)