perjantai 21. helmikuuta 2014

Tuumasta toimeen

Oon viime aikoina lueskellut aika paljon erilaisia juoksu-/liikuntablogeja ja saanu niistä ite tosi paljon motivaatiota. Lisäks usein on sellanen olo, että tekis mieli hirveesti hehkuttaa juoksujuttuja, mutta ei esim fb:ssä viitti, kun ei ne oikeesti kaikkia kiinnosta. Ni päätin sitten perustaa tän blogin, tervetuloa lukemaan :)

Mähän oon aiemmin aina ollu sitä mieltä, että juoksu ei todellakaan ole mun juttu. Oon tykänny käydä ryhmäliikuntatunneilla, kävelyllä jne, mutta en juossut, kunnes sitten joskus kävelyllä sain idean koittaa juosta pikkusen. Ja siitä se sit lähti. Aluksi juoksin ihan lyhyitä matkoja ja sit alko houkuttaa kymppi. Treenasinkin Midnight runille 2011, mutta sit aloin odottamaan poitsua ja juoksu jäi tauolle. Viime toukokuussa sitten juoksin sen ekan kymppini Naisten kympillä. Se fiilis oli niiiiiin huikea! Mutta sillonkin olin vielä sitä mieltä, etten ikinä koskaan juoksis puolikasta. Mun kaveri treenasi ekalle puolikkaalleen ja vähän se muakin sit alko houkuttaa ja lopulta sit päätin sen tehdä! Treenasin tosi paljon koko kesän ja lokakuussa sit juoksin ekan puolikkaani Hangossa! Se fiilis kun pääsin maaliin oli niin upea!

Mutta siis joo, tossa nyt vähän mun juoksutaustaa. Tällä herkellä treenaan siis toukokuun HCR:lle ja tavotteena parantaa aikaa. Niitä kuulumisia siis saatte täältä lukea ja lisäksi muutakin treenaamiseen liittyvää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoit :)