tiistai 3. kesäkuuta 2014

Unelmia ja yläkroppatreeniä

Moikka
Vaikka vielä on eka kotimainenkin maraton juoksematta, niin silti aloin jo haaveilla, että joskus mä vielä juoksen Nizzasta Cannesiin! Bongasin nimittäin mun unelma maratonin <3. Mä olen kerran käynyt Nizzassa ja sydän halajaa sinne takaisin. Tää ei siis todellakaan ole tämän vuoden tavoitteissa, eikä ehkä vielä ens vuodenkaan. Pitää ensin vähän rikastua ja lakata köyhtymästä ;). Niin ja selvitä tosta ekastakin maratonista hengissä :D. Mutta tartteehan sitä unelmia ihmisellä olla... Tästä maratonista oli juttua uusimmassa MeNaiset Sportissa.

No joo, palataas takaisin tähän hetkeen :)
Tänään kävin kaverin kanssa tekemässä yläkroppatreenin. Jep, note to self: yläkroppaa vois varmaan useamminkin treenata. Treenaanhan mä siis toki yläkroppaakin, mutta en koskaan tollai että koko treeni olis pyhitetty sille. Yleensä treenaan aikalailla koko kropan kerran viikkoon. Oli kyllä aika rankka setti mulle ja jouduin vielä tekemään pienemmillä painoilla ku kaveri, joskin ehkä se on ihan fine, kun tein ton ohjelman ekaa kertaa ;). Treenin jälkeen (ja sen aikana) oli kyllä kädet ihan makaroonia! Toivottavasti huomenna pystyy tekemään edes jotain! Haukkareita (mä inhoon sitä liikettä) tehdessä mietin, että tarttis varmaan ostaa käsivoimat :D. Miks se haba ei vois kasvaa ihan vaan ajatuksella ;). Mut oli tosi hyvä treeni ja oli ihanaa päästä taas treenaamaan kunnolla!

Huomenna taidan pitää välipäivän ja juosta ke, pe ja su. Joogaan olis tarkotus mennä torstaina ja se onkin sit vika torstaijooga, koska toi tunti ei ole kesälukkarissa, mutta onneks on kuitenkin tossa mun lähisalilla mulle suht sopivaan aikaan edelleen Astangaa tarjolla.

Löysin muuten varteenotettavan vaihtoehdon juoksukengiksi. Täytyy vaan päästä niitä kunnolla testaamaan, kun viimeks meni liike kiinni, niin jäi aika pikaseksi.

Tässä muuten kuva joka kyllä osuu ja uppoo muhun aika pitkälle :)


http://pinkinmylife72.tumblr.com/post/74013878878

2 kommenttia:

  1. Vau! Unelmia pitää olla ja toi kuulostaa kyllä hienolta!

    Linkitin muuten blogisi mun blogiin. Ihan näin lupaa kysymättä, mutta kerron sentään jälkikäteen. ;)

    VastaaPoista

Kiva, kun kommentoit :)