sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Ihana päivä


Moikka!

Täällä sitä nyt kirjotellaan ja ikä on uudella kymmenellä. Vähän hirvittää, mutta kai tästä selviää, kun ajatukseen tottuu ;)

Eilen siis juhlittiin mun synttäreitä, vaikka virallisesti olikin vika päivä kakskymppisenä. Vietin päivän mun ihanan juoksukaverin kanssa, kuten jo aiemmin kerroinkin.

Käytiin ensin shoppailemassa ja tehtiin ihania löytöjä!

Nää oli niin hauskat, että oli pakko kokeilla. Mutta niihin löytöihin nää ei kyllä kuulunu ;). Ihanaa matskua kyllä.


Oltiin 1,5h ja vaan ja ainoastaan yhdessä kaupassa :D. Shoppailun jälkeen lähdettiin lenkille ja juostiin reilu seiska 6.46 min/kilsa. Ihanaa oli juosta pitkästä aikaa reippaampi lenkki ja antaa sykkeen nousta! Pidempi oli aluksi tarkotus juosta, mutta nälkä alko olla jo sen verran kova, että pakko oli päästä syömään. Lenkin jälkeen tehtiin vielä 2 minsaa lankkua.

Kaveri oikeen hemmotteli mua kyllä kun päästiin niille <3. Tehtiin ihanaa salaattia ja mä söin jopa lohta ja ehkä tokaa kertaa varmaan kala (siis muukin ku kalapuikot) oli musta niin hyvää et söin muutakin ku pienen haarukallisen. Ehkä mä vielä opin kalaakin syömään :)

Nam :)

Synttärilenkin jälkeen :)

Lenkin ja ruuan päälle vielä saunottiin oikein kunnolla! Kaveri oli myös tehny mulle synttärikakun. Aivan syntisen hyvää ja sain vielä kotiinkin! (Tänä viikonloppuna ei siis kaloreita lasketa)

Illan aikana meni myös karaokeneitsyys ja meiltä kysyttiin lähibaarissa paperit ;). Kyllä oli hauska päivä! Tänään sitten onkin ihan lepopäivä ja illalla vielä tiedossa Santa Fén herkkuja.

Ilmeisesti tämä ikä ei tule yksin, koska mä en pystynyt nukkumaan kasia pidempään vaikka puol neljään valvoin! Sen kerran ku olis ollu mahis nukkua just niin pitkään ku huvittaa! Ja jopa on sellanen olo, että huomaa olleensa viihteellä!

Tässä vielä mun "dagen efter"- lounas.

Kanasalaattia, taisitte oottaa pizzaa ;)

Huomenna paluu arkeen ja ens viikolla pitäs päästä jo normaalin treenirytmiin!

T

4 kommenttia:

  1. Kyllä vaikuttaa siltä, että on ollut mukavat kolmikymppiset! Onnittelut vielä kerran! Kyllä se on fakta, että kun kolkyt napsahtaa lasiin, niin aamut aikaistuu ja krapulat pahentuu. :D Mut onneks niitä päiviä ei usein tule! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu oli todella hauskaa! Mutta ei kyllä kovin usein jaksa :D

      Poista

Kiva, kun kommentoit :)