sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Täydellinen treeniviikko

Moi
Muistatteko, kun jokin aika sitten puhuin siitä, mikä olisi mulle täydellinen treeniviikko? Silloin kerroin, että sellainen sisältäisi kolme eripituista lenkkiä, joogan ja salitreenin. No, nyt mä tänään yhtäkkiä tajusin, että tää viikko on juurikin sellainen ja itseasiassa vielä vähän enemmänkin, koska olin tänään myös tunnin venyttelyssä. Hassuinta on, että mä en oikein odottanut tältä viikolta mitään ihmeellistä.

Treeniviikko oli siis tarkemmin seuraavanlainen:
Ma:lepo
Ti: juoksu 6,6 km keskivauhti 6.40/km
Ke: lepo
To: Salitreeni 20 min (eli todella nopea, mutta kyllä siinäkin ehti saada kropan hommiin), 1,5km juoksua matolla alkulämpönä ja jooga 1h
Pe: 5,3km hölkkä keskivauhti 6.53/km
La:lepo mutta kävelyä kertyi päivän aikana n. 7km ja illalla nopeet rullailut
Su: Juoksu 15,5km keskivauhti 6.31/km ja venyttely 1h

Sykemittarissa viikon tilastot näyttää tältä:

Kiva oli päästä joogaan pitkästä aikaa, vaikka hetken kesti että pääsin taas kartalle.
Pitkis kulki tosi hyvin. Lähdettiin kahden aikaan juoksemaan ja ilma oli aivan ihana ja t-paidalla tarkeni :). Juostiin vähän reippaammin kuin edelliset pitkikset, mutta koko ajan pystyttiin juttelemaan kuitenkin. Maratonin taktiikkapalaveri pidettiinkin siinä samalla sitten kanssa.
Tää olikin nyt samalla viimenen pidempi ja kovempi treeni ennen maratonia! Mä oon niin fiiliksissä jo valmiiksi! Ei malttais odottaa!

Tänään tein pienen heräteostoksen:
Tässä on asenne kohdallaan maratonille :)

Toi teksti kolahti, niin oli ihan pakko ostaa, kun hintakin oli kohdillaan :)

On ollut muutenkin aika kiva viikonloppu. Perjantaina olin keikalla ja eilen kävin illalla kaverilla ja saatiin kerrankin ihan rauhassa jutella :) Tänään on ollut tosi rentouttava päivä. Oon ollut yksin kotona ja oon saanut tehdä just mitä itseä huvittaa. Mähän siis nukuin pitkään, söin aamupalan kaikessa rauhassa, siivoilin vähän ja sitten lähdin lenkille. Lenkin jälkeen hengailin hetken taas kotona ja söin ja sitten lähdin sinne venyttelyyn. Kerrankin ehdin/pääsin sinne. Normaalisti en viitsi enää olla 1,5h lisää pois, kun olen jo ollut juoksemassa sen 2-3h, mutta nyt oli hyvä mennä, kun ei kukaan mua täällä kotona odottanut :).
Teki tosi hyvää venytellä kunnolla ja muutenkin rauhoittua. Olo oli sen jälkeen tosi raukea.

Että semmosta tänne. Kivaa viikkoa teille :)

10 kommenttia:

  1. Ihanan kuuloinen viikonloppu sullakin ja tosi hyvä treeniviikko!! :) Hyvä Tanja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kivaa, vaikka nyt alkaa kyllä olla jo ikivä perhettä. Hauska miten se täydellinen treeniviikko sit vaan tuli, kun oikeestaan en ees yrittänyt :D

      Poista
  2. Tosi hyvä treeni viikko! :) Nyt keventelyä kohti maratonia, jännää!! Ja voi, varmasti erillainen viikonloppu, kun oot ollut yksin kotona, mutta kivaa ohjelmaa sulla on ollut! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on kyllä outoa olla kotona sillai yksin, ettei tartte tehdä mitään kummempaa eikä kattoa kelloa, koska pitää lapset hakea jne. Saa olla vaan ja huolehtia itestään vaan :).

      Poista
  3. Mistäs tollasen paidan oot löytänyt? :)

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Se oli todellakin pakko saada ja tänään laitoin lenkille päälle. Hyvin pelitti :)

      Poista

Kiva, kun kommentoit :)