torstai 9. heinäkuuta 2015

Oivalluksia

Heippa

Eilen juteltiin kaverin kanssa treeneistä ja siitä, miten mulla on nyt ollut tavallaan enemmän aikaa treenata, kun olen lasten kanssa kotona ja illasta sitten varastan itselleni sen 30min-2h, kun mies tulee kotiin. Siinä sitten totesin, että en mä kyllä pysty viiden päivän treeniviikkoihin millään sitten kun olen taas töissä.

Ja siinä kun se oli mustaa valkosella, niin hokasin sen itsekin, että mulla alkaa elokuun 11.päivä työt ja mara on vasta lokakuussa, eli pitkät lenkit sijoittuu pitkälti sinne elo-syyskuulle ja niiden lisäksi sitten 2 lyhyempää lenkkiä ja lihaskuntoakin olis kiva ehtiä.

Omien töiden lisäksi on tietty miehen työt, treenit ja pelit, tyttö alottaa koulun, joka varmasti tuo uutta haastetta arkeen ja hän jatkaa myös harrastustaan syksyllä. Arki-illat tulee siis olemaan aika täysiä. Pitkikset menee viikonlopuille suosiolla, mutta heti elokuussakin on jo useampana viikonloppuna menoa.

Melko haastava syksy taitaa siis olla tiedossa... saas nähdä kuinka mä siitä selviän.

Täytyy nyt ottaa sit kaikki irti tästä ajasta, kun arki ei ole kovin kuormittavaa. Juosta vaikka jo jokunen pidempi lenkki ennen töiden alkua ehkä?

Tanja

2 kommenttia:

  1. Kuten lenkilläkin sanoin, niin rennosti vaan! Pohja on kunnossa jo! Nyt vaan pari pitkää alle (20-25km) ennen töiden alkua, ja sitten yrität ehtiä niitä perus 16-20km lenkkejä tehä ennen maratonia :) Hyvin se menee, omalla painollaan! Mukavaa loman jatkoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin täytyy tehdä, onneks on tosiaan pohja kunnossa :). Kiitos :)

      Poista

Kiva, kun kommentoit :)