lauantai 22. helmikuuta 2014

Kehonhuollosta

Oon tässä jo pidemmän aikaa miettinyt, että pitäs mennä hierojalle. Eilen kattelin yhden urheiluhierojan hintoja ja tänään tuli sitten Anskun kanssa puhe, että voisin käydä sen hierojalla. Sainkin sitten tänään varattua ajan ensi sunnuntaille hierontaan! Nyt ei malttais odottaa! Mä olen siis tasan kerran ollu hierojalla ja sillon käsiteltiin niskaa ja hartioita enimmäkseen. Veikkaan, että mun kropasta saattaa löytyä jumi jos toinenkin...

Mikähän siinä muuten on, että kehonhuolto niin helposti unohtuu? Mä oon välillä koittanu käydä ohjatuilla venyttelytunneilla, mutta ihan liian harvoin. Välillä muistan jotkut nopeet venyttelyt tehdä, mutta sellanen kunnon venyttely kyllä tuppaa jäämään :/.

Nyt oon onneks ottanut ton joogan myös mukaan. Viime viikolla kävin Yin-joogassa, joka on just sellasta syvävenyttelyä. Se oli kyllä tosi hyvä tunti. Harmi, ettei sitä oo normisti Elixiassa tarjolla :/.

Täytyy nyt ihan oikeesti yrittää käydä vaikka kerran kuussa hierojalla :). Tänään on tosiaan vielä välipäivä. Aamulla oli vähän kurkku kipeä, mutta meni ohi. Täytyy kattoa mihin suuntaan kehittyy. Jos alkaa kääntymään flunssan puolelle, niin sit jää lenkki huomenna väliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva, kun kommentoit :)